Уличните кучета са доходоносен бизнес!

13 Апр

София е претъпкана с глутници, те са на пълчища и ситуацията в момента е:  или хората,  или кучетата!  Спешно е необходимо да бъдат умъртвявани, но за съжаление Екоравновесие въобще не си върши работата. Имам личен опит с тях. През 2006г. бях нападната и ухапана от агресивна глутница. И не само аз.  Нищо не свършиха, въпреки, че всеки ден ги викахме, аз лично направих снимки на Алфа кучето.

Не си и помисляйте да ме обвините, че съм кучемразец.  Напротив, израсла съм с домашни породисти кучета, отглеждала съм какви ли не други домашни животни, обичам животните.  Но тази любов е и отговорност. Както към домашното животно, така и към уличното. И считам, че е безотговорно да се подпомага увеличаването на  популацията на уличните.  Дори към самите тях е безотговорно.

Проспахте ли съобщението, че същите тези кучета, убили професора, преди няколко години са убили 8-годишно дете ?!  И не питайте от къде е ясно , че са същите.  Хората в района много добре знаят кои кучета какво правят.

Сигурна съм, че всички  много добре знаете какъв е проблемът и защо броят на уличните кучета расте лавинообразно. Това е изключително доходоносен бизнес за определени хора и те нямат интерес да решават проблема.
1. Кастрациите, обезпаразитяването и т.н. са ФИКТИВНИ! Всички сме виждали много бременни улични кучки с нахлузени каишки за кастрация.  Пишат фиктивни операции, ваксинации и др. и се вземат пари за тях.  После упойки, ваксини и всичко останало се продава на по-ниски цени на определени ветеринарни лекари.  Които пък, освен по-ниските цени на които купуват, имат интерес и от
2. Болни улични кучета, които да заразяват домашните в района.
3. Псевдо грижите и храненето подобрява жизнения стандарт на уличните кучета и техните поколения имат многократно увеличен шанс да оцелеят до възрастен индивид.

Много малка част от уличната популация се пада на домашни изхвърлени кучета,  така, че те въобще не са основен източник за увеличаване популацията на уличните.  Същото важи и за некастрираните мъжки домашни, защото рядко са собственици, които ги пускат да търчат безнадзорно. Най-малкото могат да попаднат на глутница, да се сбият и собственика после да трябва да дава пари за операции и лечение на своето куче.

И въобще не ми обяснявайте, че аз , като гражданин, нося отговорност за увеличаване на популацията и агресивността на уличните кучета.  Аз съм си скъсала гащите да сигнализирам разни институции, но дали прихванаха?!  Я погледнете какви безумия има в Закона за защита на животните. Че и тригодишния срок за ликвидиране на популацията улични кучета удължиха.

§ 5. В тригодишен срок от влизането в сила на закона общинските съвети и кметовете на общини осигуряват настаняването на безстопанствените животни в приютите по чл. 41, ал. 1

§ 17. В срок до 31 декември 2015 г. общинските съвети и кметовете на общини осигуряват настаняването на безстопанствените животни в приютите по чл. 41, ал. 1.

Отговорността тръгва от държавата, ама тя като не иска да се справи, трябва май ние да се вземем в ръце.

Нападне мечка човек и ловните дружинки решават проблема, а колко хора трябва още да загинат от кучета, за да бъде решен този проблем?

И не съм съгласна да се строят скъпи приюти за безстопанствени кучета преди да се построят такива за хората без подслон !!!

Хуманен означава човеколюбив !!!!

2 Отговора to “Уличните кучета са доходоносен бизнес!”

  1. nikolay април 24, 2012 at 08:08 #

    Hlqb i antifriz i biznesa na nqkoi 4owekomrazci 6te sekne

  2. Ivan Iordanov април 27, 2012 at 02:03 #

    Използвам като основно средство за придвижване велосипед за из града. Много е неприятно усещането когато малки групи от 2 3 кучета се втурват да те лаят. Случвало ми се е да попадам и на глутници от по 5 6 кучета някой от тях толкова безтрашни че даже налитат да хапят или крачолите ми или гумите на колелото или и двете. Естествено ответната ми първична реакция е да ритна най удобното ми псе достатъчно силно че писъкът му да разгони останалите. Гледал съм и котка и куче но те никога не са ме карали да мисля че могат да ми навредят, дори напротив помагали са ми. Извинявам се но когато сигурността ми е под въпрос от това дали да се оставя да бъда нахапан или да се защитавам естествено че всеки нормален човек би се бранил. Жалкото е че хората от тротоара ме ругаят и хокат ще убиеш кучето бе ненормалник, какво ти е направило че го риташ. Ох какво ли! Стреса ми е достатъчен, непрекъснатото напрежение че от някъде може да ми налетят, съборят, нахапят и току виж кола, камион или трамвай ме прегази. Кой ще е виновен ? Кучето ? Едва ли а и как биха могли да го осъдаят ?! Случая отива към самоубйство че съм се метнал под някое МПС. Жалко е и много тъжно, че кучето е станало по-важно от човека. Хора замислете се! Днес съм аз потърпевш утре може да сте вие или вашите деца. Тогава ще погледнете през други очи. Вервайте ми!!

Вашият коментар

